Testaa järjestelmääsi Telehealth-etäpalvelua varten

Jos käytät iOSia tai Androidia

  • Varmista että laitteellesi on asennettuna PhysiApp-sovelluksen uusin versio (tai uusin mukautettu versio PhysiApp-sovelluksesta).
  • Varmista että PhysiApp-sovelluksella (tai mukautetulla versiolla PhysiApp-sovelluksesta) on pääsy kameraasi ja mikrofoniisi.
  • Varmista, ettei kukaan muu taloudessasi käytä internettiä. Mitä useampi käyttäjä, sitä hitaampi yhteys on.

Jos käytät selainta

  1. Varmista että kamera ja mikrofoni toimivat.
  2. Varmista että käytössäsi on uudenaikainen selain, esimerkiksi Chrome, Firefox, Safari tai Microsoft Edge. IE11 ei tueta.
  3. Tee Physitrack Telehealth -järjestelmän testi.
  4. Varmista, ettei kukaan muu taloudessasi käytä internettiä. Mitä useampi käyttäjä, sitä hitaampi yhteys on.
  5. Jos testissä tulee virheitä (punainen väri), katso Videopuheluiden vianetsintä.

Tarvitsetko vielä apua? Ota meihin yhteyttä Ota meihin yhteyttä